"Product not available in pre-war quantities - but quality remains the same": remarks on advertisements as historical sources

Saved in:
Bibliographic Details
Published in:View: theories and practices of visual culture
Main Author: Saryusz-Wolska, Magdalena
Other Authors: Trompiz , Patrick
Format: Article
Language:English
Published: Warszawa Widok, Fundacja Kultury Wizualnej 2019
Online Access:https://www.pismowidok.org/en/archive/2019/25-present-history/notes-on-advertising
LEADER 01022caa a22002171c 4500
001 dw9433627
008 240209s2019 gw |||| 0000 eng d
035 |a (ocolc)1435826820 
090 |a Open Access Artikel 
100 1 |a Saryusz-Wolska, Magdalena 
245 0 0 |a "Product not available in pre-war quantities - but quality remains the same": remarks on advertisements as historical sources  |c Author: Magdalena Saryusz-Wolska ; translated by: Patrick Trompiz 
246 1 0 |a "Produkt niedostępny w ilościach sprzed wojny, ale za to tej samej jakosci" : uwagi o reklamach jako źródłach historycznych 
260 |a Warszawa  |b Widok, Fundacja Kultury Wizualnej  |c 2019 
300 |a 1 Online-Ressource 
336 |b txt  |2 rdacontent 
338 |b cr  |2 rdacarrier 
773 0 |i In:  |t View: theories and practices of visual culture  |q 25(2019) 
700 1 |a Trompiz , Patrick 
856 4 0 |u https://www.pismowidok.org/en/archive/2019/25-present-history/notes-on-advertising  |z Volltext [Open Access] 
952 |i OA 
099 |a 2024-02-09T12:07:00Z